چگونه دوربین های دوربین مدار بسته را در یک آسانسور نصب کنیم؟


نصب دوربین های مدار بسته در یک آسانسور می تواند یک کار زمان گیر و پیچیده باشد. همانطور که دستگاه های آسانسور در حال حرکت هستند، سیم های در حال جابجایی می توانند یک چالش واقعی باشند. شرکت های آسانسور معمولا از سیم های کتابی استفاده می کند و هر سیم جدید را می توان از طریق همین سیم های کتابی و یا ریلی مخصوص پیاده سازی کرد. شرکت آسانسور باید از همین طریق سیم هایی را در اختیار شما قراردهد تا دوربین مداربسته خود را نصب کنید.


سیم کشی دوربین مدار بسته آسانسور


در یک آسانسور معمولی همه سیگنال ها و جریان ها از طریق یک کابل مسافر فرستاده می شود. کابل آسانسور یک کابل چند منظوره ویژه است که به طور مداوم در حال حرکت است و معمولا طول عمر طولانی دارد. دو نوع اساسی کابل وجود دارد، آنها دور و مسطح هستند. کابل گرد ممکن است تا 120 هادی باشد و انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد.

گزینه دیگر این است که فرستنده و گیرنده بی سیم را نصب کنید، فرستنده های بی سیم و گیرنده های زیادی در بازار وجود دارد، اما باید اطمینان حاصل کنید که یک ترانسمیتر قابل اطمینان را انتخاب کنید. فرستنده های ارزان اغلب باعث تداخل ویدیو در حرکت می شوند. شما همچنین بعد از نصب دوربین در آسانسور یک اطلاعیه مبنی بر اینکه آسانسور مجهز به دوربین مدار بسته است را در دید قرار دهید.


فرستنده تصویر Wiress برای آسانسور و یا دوربین آسانسور


 

استفاده از یک سیگنال لیزری برای فرستنده و گیرنده بی سیم اخیرا تقاضای بالایی را در بازار دارد . فرستنده نوری لیزر به زیر کابین آسانسور نصب می شود، با دوربین مدار بسته نصب شده به سقف کابین آسانسور و سیم کشی از طریق کابل کواکسیال. گیرنده بی سیم در کف شفت آسانسور نصب شده و به سمت فرستنده به سمت بالا و به سمت راست هدایت شده است. گیرنده با DVR توسط کواکسیال وصل شده است. گیرنده و فرستنده بی سیم لیزر می تواند تا 1،300 فوت کار کند، فرستنده و گیرنده باید با همان تنظیمات پیکربندی شوند.